چهار تصورات غلط در مورد بیماری های کلیوی و درمان اورمی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

استروئیدها می تواند بیماری های کلیوی را درمانچهار تصورات غلط در مورد بیماری های کلیوی و درمان اورمی

چهار تصورات غلط در مورد بیماری های کلیوی و ناشی از درمان واقعیت اورمی، بیماری کلیوی و یا اورمی یک بیماری مهلک است. این واقعیت که بیماران را طرح درمان اشتباه، وضعیت آن به تاخیر و عود بیماری و دوباره. در نهایت، آن را به زندگی بیماران را به خطر اندازد. امروز، ما چهار misapprehensions در مورد بیماری های کلیوی و یا درمان اورمی معرفی.

تصور غلط 1: استروئیدها می تواند بیماری های کلیوی را درمان

در شروع بیماری کلیه، بسیاری از بیماران احساس خستگی و پاها سنگین. هنگامی که شما تا در صبح، در بر داشت تورم صورت. پس از آزمایش در بیمارستان، به پروتئینوری و هماچوری پیدا شد. سپس بیماری کلیوی تشخیص داده میشود.

درمان های مرسوم برای بیماری های کلیوی عبارتند از مصرف استروئیدها، سیکلوفسفامید و خدا رعد و برق تاک دهان. این داروها باید مورد استفاده قرار گیرد برای کنترل پروتئینوری و هماچوری. در آغاز، اثرات درمانی مشهود است، و پروتئینوری و هماچوری کنترل می شوند. با این حال، سرد و خستگی هستند بیشتر احتمال دارد به ماشه عود از این مشکلات. سپس، بیماران را به استروئید دوباره.

چرا استروئید می تواند بیماری های کلیوی را درمان نمی کند؟ دلیل آن ساده است. اگرچه این داروها می تواند کمک به تسکین علائم بیمارانی که قادر به کنار آمدن با سلول های کلیوی آسیب دیده و ساختار فیلتراسیون کلیه می باشد.

تصور غلط 2: کاهش کراتینین و اوره نشان می دهد بهبودی از بیماری کلیوی

درمان های سنتی فکر می کنم تا زمانی که سطح کراتینین و اوره سرم پایین، بیماری های کلیوی است که به خوبی کنترل می شود. بنابراین، پزشکان را بیماران چند دارو برای کاهش سطح خود را از کراتینین و اوره، اما چشم پوشی برای تعمیر بیماران کلیه آسیب دیده. اگر این داروها سمیت کلیوی دارند، بیماری کلیوی می تواند به سرعت به جای ارجاع را بدتر کند.

تصور غلط 3: این غیر ممکن به دیالیز خلاص شدن از شر است

همانطور که من توسط طب غربی فکر، غیر ممکن است برای جلوگیری از دیالیز اگر بیماران اورمی شروع به شرایط دیالیز. در واقع، این اشتباه است. اگر بیماران از درمان به منظور بهبود عملکرد کلیه در زمان، آنها هنوز هم می تواند از شر بیماران دیالیزی و بسیاری از دیالیز با موفقیت در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری را متوقف کرده اند را دریافت کنید.

تصور غلط 4: پیوند کلیه بهترین گزینه درمان است

پیوند کلیه درمان برای بیماران مبتلا به اورمی است، اما این بدان معنا نیست که این بهترین درمان برای همه بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی ترمینال است. اگر بیماران هر گونه منع و یا بیماری کلیوی در دوره فعال است، آنها می توانند این عمل جراحی را قبول نمی کند.

در اینجا برخی از حقایق در مورد بیماری های کلیوی و درمان اورمی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها، لطفا با ما تماس بگیرید به طور مستقیم.

 





:: بازدید از این مطلب : 2001
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: